Tuesday, September 6, 2016

Forex Trading Hours Thanksgiving

Munt pare - Die verstaan ​​en lees Forex aanhalings Ons eerste graad in forex geletterdheid is vir die begrip van hoe om die prys kwotasie te lees. In forex, is geldeenhede altyd in pare aangehaal. Met ander woorde, dit is slegs moontlik om 'n geldeenheid te waardeer in terme van 'n ander een. As jy wil 100 euro koop, hoe gaan dit met jou gaan om te betaal vir dit as jy was om te betaal in euro, jy d valuta handel nie, en as jy 'n ander geldeenheid te gebruik om jou aankoop van die euro te finansier, weer jy eintlik skep van 'n forex quote. Dit is eintlik baie maklik om forex aanhalings evalueer sodra jy die hang van dit, en die vinnigste manier om te leer is deur die oorweging van 'n paar voorbeelde: Wat beteken die bostaande aanhaling vertel ons wat dit sê is dat 1 Euro in staat is om 1.27 eenhede te koop van die Amerikaanse geldeenheid. Of, gaan voort op ons vorige transaksie, sal ons moet 127 dollar te betaal vir 100 euro ons wou koop. Maar in werklikheid is dit waarde is net die gemiddelde van die bod (prys te koop) en aanbiedings (prys te verkoop) vir 'n geldeenheid paar op 'n bepaalde tyd. Die bod-vra verspreiding is gewoonlik baie laag is vir die meeste vloeistof pare, soos die euro / dollar, maar ten tye van illikiditeit in die markte, soos voorheen 'n statistiese nuusvrystelling, of 'n sentrale besluit bank, kan die verspreiding uit te brei om veel hoër vlakke. Die aanhaling verteenwoordig die beste pryse wat die wêreld mark bied vir 'n geldeenheid paar op 'n bepaalde oomblik. 'N kwotasie op 'n rekenaar nie gewoonlik sluit al die aanbiedinge en aanbiedinge regoor die wêreld, maar as gevolg van die baie vloeibare aard van die forex mark, is 'n beduidende verskil in aanhalingstekens in verskillende dele van die wêreld baie vinnig uitgeskakel deur rekenaar - gebaseer, outomatiese arbitrage, en gevolglik, behalwe in tye van onstuimigheid die verskil tussen plaaslike aanhalings is baie laag. So laat ons sê terugkeer na die euro / dollar kwotasie. Ons aanhaling is op 1,2786, en die bod-vra verspreiding is op 0,009, soos deur die makelaar. Wat dit beteken is dat daar is 'n verskil van 0,9 persent tussen wat jy betaal om dieselfde geldeenheid paar te koop, en wat jy d ontvang as jy dit is verkoop. Daar is altyd 'n verspreiding in selfs die mees likiede markte, maar die verspreiding is gewoonlik verder verbreed deur die makelaars, sodat dit 'n wins kan maak van die individuele handelaars handel. Die belangrike punt om in gedagte te hou wanneer die evaluering van kwotasies is dat 'n mens kwotasie is geldig vir slegs 'n fraksie van 'n sekonde. Gedurende tye van spanning mark, kan 'n groot skommelinge binne die bestek van 'n minuut, die lewering van die aanhaling byna nutteloos. Ten spyte van die groot klem op pryse en prys patrone onder baie handelaars, dit is altyd raadsaam om die tyd van die dag te hou, van die jaar, en die emosionele atmosfeer van die mark in gedagte terwyl jy besluit op wat ons moet doen oor 'n spesifieke kwotasie. Byvoorbeeld, haal gedurende die laaste paar weke van die jaar, of in die Thanksgiving week, of op sowat 'n uur voor die opening van die Amerikaanse mark het baie minder waarde in die bepaling van toekomstige prys rigting en tendense as dié gesien tydens 'n gewone werkdag op 'n gereelde ure. So, om te herhaal, die handelaar moet nie net weet wat die prys kwotasie op 'n gegewe oomblik nie, maar ook die seisoenale, uurliks, en emosionele agtergronde wat die kwotasie beïnvloed voordat hy besluit om 'n handelsmerk op die inligting te maak. Dit vaardigheid kan verkry word deur middel van die praktyk, en is dalk makliker geleer deur ervaring as lees. Risiko Verklaring: Trading buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy meer as jou aanvanklike deposito kan verloor. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Meer oor ons OptiLab Vennote AB Fatburs Brunnsgatan 31 118 28 Stockholm Swede Trading buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Geen inligting of advies vervat op hierdie webtuiste geneem moet word as 'n uitnodiging of aanbod om enige geldeenheid, aandele of ander finansiële instrumente of dienste te koop of te verkoop. Vorige prestasie is nie 'n aanduiding of waarborg van toekomstige prestasie nie. Lees our legal disclaimer. 2016 OptiLab Vennote AB. Alle regte voorbehou. 2016 forex makelaar Inc. Die webwerf forexbrokerinc word bedryf deur Gridley Enterprises SA. 'n maatskappy wat in die Republiek van die Marshall-eilande met 'n geregistreerde adres op Ajeltake Road, Ajeltake, Majuro, Marshall-eilande en inlywing aantal 696l5. Betaling dienste wat uitgevoer word deur die Britse maatskappy Global Noble Dienste LLP met geregistreerde adres op Suite 15, 254 Belsize Road, London, Verenigde Koninkryk NW6 4BT en maatskappy aantal OC394808 en Dynamic Global Partners LP met geregistreerde adres op 18 S1, Forth Street, Edinburgh, Skotland , EH1 3LH, Verenigde Koninkryk vennootskap nommer SL27276. Ons goed opgeleide professionele kliënt ondersteuning span is beskikbaar op 'n 24/7 basis om jou te help op enige tegniese probleme wat mag voorkom of om jou navrae te beantwoord met betrekking tot Forex Broker Inc en sy aangebied produkte. Enige inligting en sagteware wat deur ForexBrokerInc is nie bedoel om burgers of inwoners van die VSA te werf vir die doel van finansiële handel. 2015 forex makelaar Inc. VIP status by Bank Wire Voordeel Nou 100 Welkom Deposito Bonus Gratis VIP Toernooie Gratis maandelikse Raffle Geen fooie Jammer Neem asseblief kennis dat die lid se area tydelik vandag (Sondag 10 Julie) sal wees as gevolg van 'n stelsel opgradering van 07:00 tot ongeveer 05:00 (platform tyd). Jy is in staat om toegang te verkry tot die verhandelingsplatform as normaal. Vir enige hulp nodig het, moet asseblief nie huiwer om ons te kontak via ons Live Chat of e-pos ons ondersteuning span by ondersteuning forexbrokerinc. Ons vra om verskoning vir enige ongerief en dankie vir jou geduld Jammer Neem asseblief kennis dat jy tegniese probleme in die gesig staar wanneer op ons webwerf en aan te meld by die lede area vandag as gevolg van onvoorsiene tegniese onderbrekings. Ons is besig om op die oplossing van hierdie probleem. Vir enige hulp nodig het, moet asseblief nie huiwer om ons te kontak ons ​​Live Chat ondersteuning span. Ons vra om verskoning vir enige ongerief en dankie vir jou geduld Jammer Neem asseblief kennis dat jy tegniese probleme in die gesig staar wanneer op ons webwerf en registrasie bladsy. Ons ervaar onvoorsiene tegniese onderbrekings vandag maar ons is besig om op die oplossing van hierdie probleem Kontak ons ​​ondersteuning span by 1 800 217 67 07 sodat hulle jou kontakbesonderhede kan versamel en jy sal kry 'n 10 Geen Deposito Bonus Ons vra om verskoning vir enige ongerief en dankie vir jou geduld Alle toekomstige draad oordragte moet aan die volgende Banking inligting gestuur: Teken vir my vry Trading nuusbrief Vandag se les gaan 'n volledige deur-stap van presies hoe ek vind, tik wees, en bestuur my Forex ambagte. Ek gaan die GBPUSD pen bar opstel gebruik van verlede Vrydag dat ek verhandel as 'n voorbeeld vir my analise te illustreer en denkproses agter die neem van 'n handelsmerk. Vandag se les sal u voorsien met 'n venster wat in my hart as ek die mark verhandel, sodat jy beter kan verstaan ​​hoe om suksesvol te handel eenvoudige prys aksie setups op die daaglikse kaarte. Hoe vind ek 'n inskrywing sein Die eerste stap om die vind van 'n inskrywing sein behels die skandering van jou kaarte. Jy moet die beste Forex pare om handel te dryf besluit en dan scan die daaglikse kaarte eerste moet jy dit te doen rondom dieselfde tyd elke dag. Die beste tyd om jou daaglikse kaarte analiseer tussen die New York naby en die Europese oop. Dit is wanneer die mark aksie sterf laer as die vorige dag en die nuwe dag begin in Asië, wat is tipies nie so aktief as die NY of euro sessies. Soos ek scan deur die markte ek hoofsaaklik op soek na die volgende dinge: tendense, vlakke, en prys aksie. Ek sal eers bepaal of die mark trending of nie, dit is nie 'n presiese wetenskap nie, maar vir my ek graag patrone van hoër hoogtes en hoër laagtepunte of lae hoogtes en lae laagtepunte sien en ek kyk ook na die rigting van die 8 en 21 daaglikse EMA. Ek merk dan enige kern vlakke wat ek sien op die grafiek, dit is belangrik, want eenvoudige horisontale vlakke en prys aksie is 'n baie kragtige kombinasie. Nou, ek don t gaan mal met die opstel vlakke, ek net trek in die kern voor die hand liggend ondersteuning en weerstand vlakke wat ek sien op die grafiek, sal jy beter dit met genoeg skerm tyd kry. Vir nou, check out my voorbeeld hieronder van die GBPUSD daaglikse skedule: Let op die pen bar opstel in die grafiek hierbo. Nadat ek vyf bepaal of die mark trending of te konsolideer en getrek in die kern horisontale vlakke, sal ek kyk vir ooglopende prys aksie seine vorming binne die struktuur van die mark. Ek hou van om te handel met die tendens so veel as moontlik, en uit punte van waarde (ondersteuning of weerstand) binne die tendens. Maar, soms die mark is nie trending, en by hierdie tye kan ons kyk vir prys aksie setups naby kern ondersteuning en weerstand vlakke ten einde handel te dryf 'n reeks gebind mark of vir teen-tendens setups. In die geval van die GBPUSD pen bar opstel bo, kan ons sien die mark is net besig om te tendens laer wat duidelik gemaak deur die 21/08 daaglikse EMA kruising laer en die prys onlangs afbreek uit 'n voor die hand liggend sywaarts handel reeks. Die pen bar wat gevorm was in lyn met die onlangse afwaartse momentum, duidelik verwerping van die ou ondersteuning / nuwe weerstand naby 1,5900 en was goed gedefinieerde en voor die hand liggend. So, aangesien dit pen bar al die parameters in my forex plan ontmoet, het ek besluit dit was 'n goeie sein om handel te dryf. Hoe om 'n stop verlies bepaling behoorlike stop plasing plaas is ook nie 'n presiese wetenskap nie, maar daar is 'n paar algemene reëls van die duim wat jy kan funksioneer deur: Eerstens, jy wil om te probeer en plaas jou stop by die mees logiese vlak moontlik. So, op die pen bar opstel hieronder, sit ek my stop net bo die hoogtepunt van die stert van die pen bar, want dit verteenwoordig die punt waar die sein ongeldig vir my sou wees. Let jy altyd wil jou stop verlies te voer op dieselfde tyd wat jy jou inskrywing orde ingaan, jouself nooit bloot te stel aan die mark sonder 'n stop verlies in plek. Ons kan sien in die grafiek hieronder wat ek het 'n stop verlies afstand van 100 pitte stop by 1,5887 en inskrywing op 1,5787, dit is belangrik om te weet wanneer die uitzoeken ons teiken, wat ons volgende gaan bespreek. Hoe om 'n teiken te vind as Ek my teiken Ek is op soek na 'n risiko beloning van ten minste 1 tot 2 of meer kry. In die geval van die GBPUSD pen bar handel hieronder, my risiko was 100 pitte, so ek is op soek na 'n 200 pit beloning afstand of meer. Let ek net met behulp van pitte hier om afstand, nie risiko te meet, te lees oor my Forex geld bestuur strategieë hier. Ek is so om seker te maak daar is geen kern ondersteuning of weerstand vlakke in die weg van my verlang teiken plasing. As daar nie 'n groot vlak in die manier wat ek sal die teiken te plaas, indien daar 'n kern vlak wat voor twee keer risiko kom, sal ek dan gebruik diskresie om te besluit of die handel te neem. Soms sal ek 'n beloning van 1,5 keer die risiko te neem as ek voel die opstel is klank, maar daar is 'n kern vlak kom in net voor 2 keer risiko. Verlaat ambagte is waarskynlik die mees diskresionêre deel van handel en dit is iets wat jy beter met verloop van tyd te kry. Die grootste probleem dat die meeste handelaars maak met betrekking tot uitgange is nie verlaat in die hoop op groter winste. Don t 'n gulsige handelaar neem jou wins van 1: 2 of meer as dit daar is. As jy het 'n pre-gedefinieerde dat jy jou stop sal agter in die hoop van 'n groter wins op grond van jou ontleding van die huidige marktoestande, wat is OK ook net don t kry in 'n spel van die opstel van jou teiken en dan verder beweeg dit weg sodra prys kry naby dit, of altyd gedink die mark gaan vir ewig loop in jou guns tel. Die plasing van die handel in jou verhandelingsplatform ek kan t in te veel detail te werk gaan eintlik die handel te plaas met jou makelaar omdat ons nie al met behulp van dieselfde verhandelingsplatform of makelaar. Maar, daar is 'n paar algemene opmerkings oor dit wat ek wil maak: Maak seker dat al jou parameters korrek is jou stop, inskrywing en teiken. Double check alles voordat jy die knoppie getref om die orde te stuur. Daar is niks erger as om geld te verloor omdat jy jou handel verkeerd of te vinnig geloop. Dit is die beste om stadiger en neem 'n bietjie ekstra tyd om seker te maak jy het alles korrek ingevul. Die bestuur van die handel Nadat jy die handel die regte werk begin vyf geloop. Vir die meeste handelaars Forex handel bestuur is waar hulle gemors alles al het. Jy don t regtig nodig om veel te doen nadat jy die handel behalwe miskien kyk na dit een keer 'n dag vyf geloop. Nadat ek ingeskryf het vir die GBPUSD pen bar opstel bo Ek het letterlik nie kyk na dit vir 24 uur. Toe ek die volgende dag het ek opgemerk Ek was op meer as 1 keer risiko, ek didn t iets te doen op daardie punt, maar stel en vergeet vir 'n ander dag. Ek het toe die volgende dag (Woensdag van hierdie week) en besluit om die handel vir 'n wins van ongeveer 2,5 keer die risiko te verlaat. Sommige van julle sal onthou dat ek in die GBPUSD draad in die lede forum dat ek gaan om dit te handel lopie in die 1,5445 gebied laat genoem. Terwyl ek het pre-gedefinieerde my strategie as die verhuring van hierdie handel run vir 'n bietjie, het ek besluit om vroeër een keer verlaat Ek was op 2,5 keer risiko. Daar is niks verkeerd met die gebruik van diskresie om 'n winsgewende posisie te verlaat, maar maak seker jy sondaars t optree uit gierigheid deur Nie 'n winsgewende handel verlaat of ten minste te sluit in 'n wins as jy op meer as 2 keer risiko. Hantering van die emosies van die handel Miskien is die beste manier om seker te maak jy nie emosioneel handel is om te veel geld nie waag op iemand handel. Ek kry baie e-posse van handelaars vertel my hulle om geld te verloor en dat hulle die hele nag staar na hul ambagte of dat hulle kan t ophou dink oor hulle. Die enigste rede waarom handelaars hierdie dinge doen, is omdat hulle die gevaar te veel geld of oor-handel. Jy moet 'n bedrag wat jy werklik ok met verloorkant waag, omdat jy dit kan verloor 'n bedryf. Ja, die prys aksie handel is 'n hoë waarskynlikheid handel strategie wanneer dit gebruik word, met diskresie, maar jy nog steeds nie weet vir seker wat ambagte sal wen en wat sal verloor, sodat jy effektief moet bestuur jou risiko op elke enkele handel wat jy neem. Die rede waarom handelaars risiko te veel en veel handel is, want hulle het onwerklik verwagtinge oor die mark. Jy moet ernstig oorweeg die feit dat jy t sondaars gaan vinnig ryk in Forex kry. Jy moet mik vir stadige maar bestendige winste, en dan met verloop van tyd sal jy jou handel rekening opbou. Maar, die meeste handelaars don t lyk die geduld vir dit nie, dus beland hulle om gevang in 'n ewige kringloop van emosionele handel. Na afloop van die handel Nadat jy 'n handelsmerk vir 'n wins of 'n verlies wat jy nodig het om aan te teken presies wat gebeur het in jou forex joernaal het opgewonde. Dit is belangrik om 'n handels joernaal, sodat jy 'n bewese rekord kan ontwikkel en sodat jy 'n tasbare bewysstuk weerspieël jou dissipline of die gebrek daaraan. Soos jy kan sien, is daar niks ingewikkeld om die manier waarop ek handel die markte. Net eenvoudige logika gekombineer met dissipline en my diskresionêre handel vaardigheid. Jy kan leer om die dieselfde prys aksie strategieë wat ek gebruik deur die neem van my handel kursus en by my gemeenskapslede. Nadat jy dit doen vir 'n rukkie sal jy jou eie diskresionêre handel vaardigheid wat jou sal help om voor die hand liggend en samenvloeiing handel setups soos die GBPUSD pen bar sein bespreek in vandag se les slegs te ontwikkel. Hier kommentaar wat ek gepos van die bogenoemde GBPUSD pen bar opstel: voor en na Many2 dankie vir jou uitstekende artikel Nial. Soos altyd jy is nog te naby aan my inskrywing so ek besluit om die handel gesluit. Die mark het voortgegaan laer in die Europese sessie. So ek weet my diskresionêre nog slegte en moet verdere ontwikkeling. Many2 Nogmaals dankie vir jou uitstekende werk en hou asseblief verlig ons. Groot artikel Ek kom met 'n plan voor ek 'n handelsmerk, my diskresie betree, my metode en strategie toegepas word op daardie punt. nadat ek die handel te betree, ek hou by die plan en dit is hoe ek my emosies oorwin. Ek handel te wen, maar ek onthou altyd die mark kan eithier pad, is my voorbereiding gebaseer op dit. Ek verwag 'n pinbar by die volgende ondersteuning van hierdie GBPUSD. Thank you so much Nial, kan t genoeg dankie, by ongeveer 2 maande gelede, jou tegniek en onderrig gemaak forex vir my moontlik, en hierdie artikel is 'n antwoord op 'n baie van my vrae, en bo alles, die deurlopende opleiding programme jou liefde vir dit wat jy doen en jou begeerte om te sien ander daarin slaag. hou asseblief aan met die goeie werk. Dankie Nial. Jou artikels voortgaan om aan te moedig en te inspireer my benadering met handel. Die onderwys julle Ek bring het toets en probeer oor en oor weer en dit werk. Vandag se les is my gunsteling vitto Campuzano sê: Nial Crystal duidelike verduideliking Gelukkige Thanksgiving uit Miami, FL. na aanleiding van jou vir baie besorg nou, en ek is dankbaar Ek het jou as 'n handelspos mentor. Alles van die beste hierdie vakansieseisoen Hi Nial, het ek gelees baie artikels weer forex afgelope tyd en die meeste is nogal irriterend, want hulle het so baie tekeninge en aanwysers, is dit moeilik om die werklike volledige kaart. Jou metode is net so duidelik en eenvoudig. 'N Groot les die stap vir stap kommentaar gehelp om die korrekte begrip van jou handel metode bevestig. Dit het my meer selfvertroue, as ek dieselfde ambag op dieselfde wyse uitgevoer word. Ek hoop jy het t moeg stuur hierdie lesings, ek begin kort tyd gelede na aanleiding van jou artikels, video's ens. en hou om dit te doen, want dit wat jy verduidelik is baie eenvoudig en logies. danksy Donato Dankie weereens Nial misluk. Wanneer ek tuis sy differant meer ontspanne. 4 wenners 2 verloorders. So nou sal ek net 'n bietjie meer geduldig terwyl op see wees. Ek is tevrede met my progrese so fare. I begin met 2000- afgegaan na 1550 nou terug tot 1912.Hopefully Ek sal begin om kop in die Wright direction. Thanks elke liggaam Hi Nial My handelsrekening het selfs ná 4 oor break was maande handel. Ek het 5 oorwinnings en 10 verliese gehad. Ek het 'n joernaal en skerm skote van al my ambagte. Ek is so naby aan myself handel in wins. Vandag se les het net 'n paar klein foute ek maak al met my Handel Administrasie uitgelig. Ag, hoe daardie foute kan my rekening beskadig. Ek vind dat elke les met 'n baie van die skerm tyd in tussen is 'n proses van toenemende leer. Vir jou toewyding aan jou lede / studente. Dit was 'n uitstekende verduideliking oor die meganika van 'n handelsmerk en dan die emosies wat betrokke is. En dit is die eerste een wat ek nog ooit in byna 4 jaar gesien het. Die Yanks alles wat hulle doen is die mark, mark, mark, dan verkoop, verkoop, verkoop 'n paar revolusionêre eiendom sagteware. Geen onderwys op alle. Hulle sou lugversorging te verkoop aan 'n Eskimo as daar 'n bok te maak. Dankie Nial vir hierdie eerste prys stuk handel onderwys. baie dankie vir die les, en al die vorige U ons gegee het. nadat absorbeer die inligting wat jy gedeel het, is ek uiteindelik om dit te winsgewende aksie. slegs 3 ambagte in die laaste 9 handelsdae en 'n paar honderd pitte is myne. nou weet ek wat ware, 'n hoë gehalte ambagte lyk ten opsigte van die diskresie wat jy praat nie. hoe het jy wat geskryf is in jou handel plan Ek verstaan ​​die behoefte aan buigsaamheid in die handel. maar hoe kan jy kombineer dat die reëls van 'n verhandeling van plan weer dankie Debora Dallas sê: Solid Denke. K. I.S. S is 'n so relevant in Forex Trading Hi Nial Hier is 'n aanhaling uit die baie artikel this comment is vir: Jy het weerstand teen 1,5885 en 'n ondersteuning gekenmerk deur u op die grafiek by 1,5688. Jy ingevoerde in die middel sodat jou RR was 1: 1. Ek sou nie sê enigiets as jy die handel aangegaan nadat die prys beweeg onder die ondersteuning vlak. Net my gedagte. Marek. sien asseblief hierdie lyn van die artikel Marek Die ondersteuning vlak was nie ver weg, en was nie 'n groot vlak Die werklike groot is 1,5325 gebied die mark was in 'n down tendens, is ek handel met die tendens en die prys slegs nodig om te breek laer om die handel lopie in verdere wins help. dit was 'n stewige handel en daar is geen rede om dit nie te handel. Ek is 'n lid vir 'n geruime tyd en ek het voortdurend val terug na die ou gunslinger kort tyd handel wat oor soveel jare het waai my rekening. Ek het uiteindelik besluit om te hou by die dagblaaie en jou prys Aksie metode en raai wat gebeur het vandeesweek ek verhandel die AUDUSD die GBPUSD kort en die CADUSD lank al af Pin bars uitstekende samevloeiing Netto wins is 645 Pips. You is 'n kenner handelaar jy praat gesonde verstand en jou metode werk. Baie dankie Nial ek nou voel dat na 10 baie frustrerend en duur jare het ek 'n sterk kans dat die bereiking van my doelwitte as 'n forex handelaar. Karl my risiko beloning was 2-1 of meer net omdat daar 'n ondersteuning vlak net onder my inskrywing. niks verander die mark nodig het om af te breek onder daardie vlak te verlaag aktiveer die momentum en tendens verskuiwing. Ek het in die artikel Dankie Nial vir 'n ander Nugget goue Filopastry Amazing les Nial. Dankie vir die deel as 'n betaalde lid van LTTTM een van die beste dinge oor dit is die Daily Kommentaar Hi, Nial. Baie mooi handel. Ek wonder of jy SL na nadat 1R wins of nie. Dankie. P Peter. s. Ek het verskuif om gelyk te breek, maar ek het nie beweeg die stop enige laer as dit. Dankie spyker. Jy moet net die venster oopgemaak van my gedagtes vir verhandeling. Ja, jy het dit baie helder en duidelik gestel. Nice artikel Nial. Die eenvoudigste en mees winsgewende handel strategie wat ek t kry nie makliker as dit mense. Cheers. Ouens, Nial is op iets groots hier. Ek is na aanleiding van sy lesse vir meer as 'n jaar nou en het konsekwent maandelikse wins sedert Maart (Ek kan dit bewys). Ek het met hierdie presiese opstel handel vir 1: 2 wins. Vashou aan dit en Don t moed opgee nie. Sluit aan by My Free Trading Nuusbrief Kry Free Trade Opstellings, video's, tutoriale, artikels Meer Disclaimer. Enige advies of inligting op hierdie webwerf is algemene advies Slegs - Dit neem nie in ag jou persoonlike omstandighede, moet asseblief nie handel te dryf of belê uitsluitlik op grond van hierdie inligting. Deur die lees van enige materiaal of die gebruik van die inligting in hierdie webwerf kan jy dit eens dat dit 'n algemene onderwys materiaal en jy sal 'n persoon of entiteit wat verantwoordelik is vir verlies of skade as gevolg van die inhoud of algemene raad wat hier verskaf word deur leer om te handel Die mark Pty Ltd hou nie dit is werknemers, direkteure of mede-lede. Futures, opsies, en spot valuta handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Don t handel met geld wat jy kan bekostig om te verloor. Hierdie webwerf is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures, Spot Forex, CFD s, opsies of ander finansiële produkte. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek in enige materiaal op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Hoë Risiko Waarskuwing: Forex, Futures, en handel opsies het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko's. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Jy moet bewus wees van die risiko's van 'n belegging in buitelandse valuta, futures, en opsies en wees bereid om dit te aanvaar ten einde handel te dryf in hierdie markte. Forex behels aansienlike risiko van verlies en is nie geskik vir alle beleggers. Moet asseblief nie handel te dryf met geleende geld of geld wat jy nie kan bekostig om te verloor. Enige menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting wat op hierdie webwerf word verskaf as algemene mark kommentaar en maak nie belegging advies uitmaak. Ons sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige verlies of skade, insluitend sonder beperking, enige verlies van wins, wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan. Onthou asseblief dat die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Kopiereg 2008-2016 leer om te handel Die mark


No comments:

Post a Comment